Polegi päris selge, miks vampiirid viimasel kümnendil nii populaarseks said. Raamatud, kino, televisioon – kõigis on tekkinud oma lemmikvampiirid. Ettevõte NetEnt pani Blood Suckersi leiutamisega otse kümnesse. Kui välja tuli mängu teine versioon, oleks mänguautomaatide maailma tabanud justkui päikesevarjutus. Küllap valiti vampiiritemaatika teadlikult. Küll ettevõtja juba teab, kuidas tarbijate soovidega mängida. Siiski, mängu edu võti ei ole vast mitte popkultuuris leviv vampiiritemaatika, vaid pigem ikka mängureeglid ning haaravad boonused.

Millest mäng räägib?

Mängu peakangelane, vampiiritšikk Amilia, tõttab julgelt tundmatusse ning hakkab koguma kalliskive, mida vampiirikütid on sajandi jooksul tema perekonnalt varastanud. Ta on kõva ammukütt ning tüdruk ei karda relva oma eesmärgi saavutamiseks kasutada. Amb mängibki Blood Suckers II-s olulist rolli. Noolelasud aktiveerivad scatter- ja boonusrežiime, mis nagu teisteski mängudes, tähendavad huvitavaid edasisi arenguid.

Amilia on naasnud vanasse vampiirilossi, mis on tõsises varisemisohus ning mille müüre ja kolonne ümbritsevad paksud viinapuuväädid. Needsamad kolonnid annavad tasuta Blood Rose spinne. Kui vampiirivõsu murrab sisse kalliskivihoidlasse, algab peidetud aarete boonusmäng. Vanadest kirstudest võib lisaks müntidele leida ka scatter-sümboleid ning võtmeid, millega jõuda järgmisele tasemele. Kirstudes pesitsevad ka deemonid, kelle eest põgenema saades võib võita päris suuri summasid.

Mängu käik

Mäng on kolme rulliku, kolme rea ja 25 panuseliiniga. Neid ümbritseb gootilik taust ning vampiirianimatsioonid loovad erilise meeleolu, mis oma nõidusse tõmmates ei lase jahil ilma positiivse tulemuseta lõppeda.

Mänguväli

Mängija asub (ainult kujutluspildis) vampiiritüdruku nahka ning asub esivanemate surma eest kätte maksma ning kalliskive koju tagasi tooma. Ammu abil saab võita erinevaid boonusrežiime, et mäng nobedamalt edasi liiguks.

Mängu läbimõeldud väljanägemine aitab mängijal lihtsamalt otsuseid vastu võtta ning paremaid tulemusi saavutada. Mängimismugavuseks on loodud erinevad seaded:

Nooled vasakul ja paremal suurendavad või vähendavad panust, mis ühele panuseliinile pandud. Panuse vähendamiseks peab mängija liigutama noolte alust skaalat.

Rubiini nuppu ehk spinni vajutades algab mäng sama panusega uuesti.

Max bet annab võimaluse mängida kõrgeima võimaliku panusega;

Coin value nooled suurendavad või vähendavad panust ühe ühiku võrra;

Wild-sümbolid võivad tekkida kõigi põhimängu rullikut peal, tasuta spinni ajal ning need võivad asendada kõiki, välja arvatud scatter- ja boonussümboleid. Tavaliste sümbolite wild-sümbolitega asendamine annab kõige tugevama võidukombinatsiooni.

Tasuta spinnid

Tasuta spinne märgivad Blood Rose sümbolid. Blood Rose saab mängija siis, kui tõmbab põhimängus vähemalt kolm scatter-sümbolit ükskõik millise rulliku peale. See annab kümme tasuta spinni. Kui nende tõmmete ajal tuleb veel scatter-sümboleid, annavad needki lisaks kümme tasuta tõmmet.

Kui tõmbad vähemalt kaks scatter-sümbolit põhimängus ja tasuta spinnide ajal, võid võita raha. Scatter-võidu suurus vastab väljamaksete tabelis sellele väärtusele, mis korrutatakse liinidele tehtud panuse suurusega.

Tasuta spinnid liidetakse kokku ning nende ajal korrutatakse kõik scatter-võidud kolmega. Tasuta tõmmete lõpus saadav võit lisatakse eelnevale tulemusele ning mäng naaseb sinna raundi, kus spinnid võideti.

Peidetud aarded ja boonused

Kolme või rohkema boonussümboli aktiveerimine annab võimaluse mängida peidetud aarete mängu. Kui tõmbad neli sümbolit, korrutatakse võit kahega, aga kui korraga tulevad viis sümbolit, siis korrutatakse võit kolmega. Boonusmäng on nagu aardejaht, kus mängija vaatab enda valitud kirstudesse, millest võib leida nii aardeid, kui ka deemoneid.

Boonuslasud ja scatter-lasud

Need kaks režiimi aktiveeritakse juhuslikult. Kui rullikutele tuleb kaks scatter-sümbolit, aktiveeritakse scatter-lasu režiim. Kui selle režiimi ajal tuleb ka kolmas scatter-sümbol, saab mängija kümme tasuta Blood Rose spinni. Boonuslasu ajal ilmub rullide kohale lisasümbol.

Mäng nutitelefonidele ja tahvlitele

Mängu populaarsust arvesse võttes oleks ebamõistlik, kui NetEnt ei pakuks mängu ka puutetundlikel seadmetel. Blood Suckers II saab mängida nii iOS, Androidi, kui ka Windowsi süsteemides. Mobiiliversioonis on mängu reeglid ja võiduvõimalused täpselt samasugused.

Väljamaksed

Blood Suckers II väljamaksete protsent on kõrge – 96,94%. Protsendid jaotuvad järgnevalt:

  • 63,6% põhimängus;
  • 13,7% Blood Rose tasuta spinnides;
  • 19,7% peidetud aarde boonusmängus.

Kokku tuleb võite 40,7% mängudest, aga kõrgeim põhimängu väljamakse on 100 000 eurot ühel panuseliinil.

Panuseliinide võidud makstakse välja vaid siis, kui need ilmuvad järjest esimesest rullist viimasena, vasakult paremale. Enamasti on võit sama suur väljamaksete tabelis näidatuga, mida korrutatakse liinile tehtud panusega. Välja makstakse vaid suurim panuseliini võit.

Scatter-võidu suurus on märgitud väljamaksete tabelis, seda korrutatakse panuse tasemega ning välja makstakse üks suurim scatter võit.

Kas on limiidid?

Limiite võib seada nii kasiino kui ka mängija. Enamasti saab seada panuste või kaotuste limiidi ühel mängukorral, päeval, nädalal või kuul. Samuti saab kindlaks ajaks seada mängimise piirangu ning määrata mängule maksimaalne pikkus.

Blood Suckers II ühendab kõike, mida fännid tahavad – huvitav taustalugu, suured võidud, ilus graafika ning läbimõeldud kasutajamugavus. Pole kahtlustki, et NetEnti loodud mängu teist osa tunnustavad ka originaali kasutajad, kellele lisandub kahtlemata hulk uusi mängijaid.